Er det dig, der skal være barselsvikar i IMU sekretariatet fra februar 2024?
Du skal være en hjælp for teenklubber og IMU-afdelinger ud over hele landet. Du får en nøglefunktion som serviceorgan samt medspiller i mødet med såvel frivillige som medarbejdere i IMU. Du bliver en del af teamarbejdet i fællessekretariatet i Indre Missions Hus.
Arbejdsområder
varetagelse af det daglige kontorarbejde i IMU sekretariatet
kontakt til såvel frivillige som ansatte medarbejdere
sekretær for landslederen i IMU
ressourceperson ved afvikling af forskellige landsarrangementer, herunder Event og ECHO.
opgaver på familiearbejdets online medier fx hjemmesider, Facebook og nyhedsmail
Kvalifikationer
kan arbejde selvstændigt og i samspil med andre
har faglige kvalifikationer samt gode IT-kundskaber
kan identificere dig med IMU’s kerneværdier
erfaring med afvikling af arrangementer foretrækkes
Har du lyst til at være med til at skabe de bedste muligheder for IMU's arbejde og prøve kræfter med det kristne ungdomsmiljø, så er det lige dig vi har brug for!
Yderligere oplysninger
Stillingen er på 37 timer. Du er velkommen til at ringe til landsleder i IMU Filip Bangura Fyhn, Indre Missions Hus, tlf. 82 27 12 05, mobil 23 90 14 95 eller sekretariatsleder Birgit Forum, tlf. 82 27 12 10. Tiltrædelse 15. februar 2024 eller snarest derefter.
Ansøgning
Sendes til sekretariatsleder Birgit Forum (birgit.f@indremission.dk), Korskærvej 25, 7000 Fredericia, så den er os i hænde senest den 6. december 2023. Samtaler finder sted i uge 50.