|
||
|
| ||
TeenTalkTeenTalk er IMU's webteenklubs snakkehjørne - stil dine spørgsmål og giv dit svar! Du er ikke logget ind. BekendtgørelsePS TIL NYE MEDLEMMER:
Du kan let ændre siden til dansk - gå ind under "Profile", og igen under "Essentials" og vælg "+01 CET" og "danish". Tryk på Submit og siden er dansk hver gang du kommer forbi! #1 2009-09-14 23:25
Dig og bibellæsningI Bibelen findes en lang række fortællinger, vidnesbyrd og historier, og der kan være stor forskel på, hvor meget vi får ud af at læse i Bibelen. Offline #2 2009-11-16 16:05
Re: Dig og bibellæsningjeg har et Bibelcitat som jeg er helt vild med. der står i Matt. kapitel 24 vers. 9-14 "da skal de udsætter jer for trængsler og slå jer ihjel, og i skal hades af alle folkeslag på grund af mit navn. da skal mange falde fra, og de skal udlevere hinanden og hade hinanden. mange falske profeter skal stå frem og føre mange vild. og fordi lovløsheden tager over, skal kærligheden blive kold hos de fleste. men den der holder ud til enden skal frelses." det sted betyder rigtig meget for mig, da jeg er blevet mobbet stortset hele min skolegang. så det siger ig rigtig meget! Offline #3 2009-11-19 11:45
Re: Dig og bibellæsningDejligt at høre, hvordan dette bibelvers har hjulpet dig. Det er også rigtig godt, synes jeg. Offline #4 2009-11-19 16:43
Re: Dig og bibellæsningHer er 3 gode fra ordsprogenes bog Joh kap 1 v12 Men alle dem, der tog imod ham, gav han ret til at blive Guds børn, dem, der tror på hans navn; v13 de er ikke født af blod, ikke af køds vilje, ikke af mands vilje, men af Gud. Offline |
||
|
||